never say never

varför ska det vara så svårt att visa att men finns för någon när man själv gråter krokodil tårar när han berättar?

varför kan inte jag vara stark och kunna säga att det kommer bli bra..

varför måste jag vara så känslig? varför?

hur kan det gör så ont i magen och i hjärtat när jag ser han lida så mkt som han gör?

bara jag tänker på det så gråter jag..

varför just du älskling?

inför dig är jag stark och säger att det kommer bli bra.

men när jag vänder ryggen till så gråter jag som en bebis.. och känner mig maktlös!

älskling jag ska göra allt för dig & du vet att jag älskar dig för den du är!

jag stöttar dig i det här.


puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0