meet me halfway

gick ner på stan med hilla. kollade runt lite och hittade ett par paljett tights i grå, super snyggt till en svart klänning/tunika. jag betalade 50:- för dom men dom hade egentligen kostat 400:-... :) när jag kom hem så var frida, william, sara och ellen här på fika. myspys. och när dom åkte så kom jenna, och småsystrar för vi skulle ha våran tacokväll med kladdkaka till efterrätt! supermysigt.

just nu är jag inte alls social, men ska snart tvinga älskling och kolla melodifestivalen med dom! hoppas det går bra :)

ikväll sover vi hos mig, bara för att han har match imorgon. tidigt!! jag kände inte för att gå upp super tidigt för att gå hem och lägga mig i min säng.. och då bestämde vi att sova här inatt! imorgon är det alla hjärtans dag också! jag har köpt en super söt present till min älskling! men vi ska mysa med kladdkaka och varandra imorgon!

vi hörs.

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0