love, kärlek, love, kärlek

tänkte jag skulle skriva några rader men vad ska jag skriva om.. inget är bra just nu! jag orkar inte! jag vill inte! jag är trött. behöver sova. behöver kärlek. behöver någon som lyssnar när jag vill berätta. någon som inte tvingar mig att berätta. någon som respekterar mig för den jag är. någon som torkar mina tårar på kinderna. och håller min hand och säger det kommer bli bra. "jag finns här!" jag behöver dig. ja, just du! som just nu inte finns. vart är du? vem är du?

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

jag är här gumman ;* bara ett sms bort. Men om en vecka vid denhär tiden, sitter jag förmodligen under samma tak som du! <3

2010-02-18 @ 16:26:27
URL: http://mlla.blogg.se/
Postat av: cajsa

jo jag vet! och jag längtar tills du är under samma tak som jag! jag vill ha nästa vecka och torsdag!

<3

2010-02-18 @ 18:00:08
URL: http://cajsasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0