inlägg: 192

jag har varit hemma idag från skolan.. det var nationella och jag ska göra omproven på svenskan. så jag har pluggat hemma idag, NO! och det gick väldigt bra. jag tycker det är kul. sen har jag lunchat med pappa. när jag kom hem sov jag och älskling två timmar i min säng. vid halv 3 skulle jag göra en sak..

och efter det gick jag till mammas jobb för att göra gymnasie ansökan. men jag såg att ett av mina betyg inte stämmer. jag vet att det blev fel i höstas då vi fick våra betyg innan jullovet. jag har VG i bild men det blev fel och det står att jag har G. men vi har löst det nu! :)

just nu ligger älsklingen i min säng men han ska snart åka och träna.. men han kommer tillbaka sen och sover här. jag ska nu kolla tv. är ledig i morgon också. alla i skolan har friluftsdag och jag kan inte vara med. så det blir vara hemma och plugga!

vi hörs imorogn! :)

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0