ingenting eller allt!

måndag idag och jag har varit hemma från skolan.. det var idag det kändes tråkigt. jag sa till mig själv, "jaha vad gör jag nu då?" men jag kom inte på något, så det blev att sitta vid datan.. men som tur är så går tiden väldigt fort då.. :)
men sen åkte jag och mamma ner på stan för att kolla lite affärer. det blev lite kläder med mig hem, kofta, 2 tröjor, 2 par leggings. tack mamma!

älskling och jag bestämde oss för att gå och äta pizza idag, så det fick bli en onyttig middag. men gott var det! :)

jag ska nu göra mig i ordning för att krypa ner i sängen med min älskling som sover här i natt!

det blir ingen skola i morgon heller.. det är också nationella, men min svenska lärare och mamma&jag har bestämt att jag inte skulle göra det i morgon eller på torsdag.. men jag ska göra nationella sen! :)

puss / cajsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0