hur ska det gå?

idag började jag 10 i 10 på buss stationen, för vi skulle åka in till stockholm och gå på tekniska museet.. det var faktiskt väldigt intressant.. kollade vi på något  som heter " spelet om miljön" tror jag iaf.. :)

jag bestämde mig för att inte plugga idag.. orkar inte det. och då fick det bli en pluggfri eftermiddag! men jag tänker plugga lite imorgon efter att jag har fikat med pappa. för imorgon efter skolan ska jag och pappa fika själv. och jag har längtat lite efter det! i skolan imorgon ska vi ha tävling med våra farkoster som vi byggde i tisdags. och sen slipper vi idrotten.
& imorgon kommer min kusin Milla, och hon stannar till söndag. helt underbart ska det bli. vi längtar :)

älskling & mysa blir det ikväll!

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Milla

jag längtar, något helt otroligt.

Vi ska göra denhär helgen så bra, som bara vi kan! (: <3

2010-02-24 @ 20:04:43
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0