hos dig är jag underbar

jag har ny design och den är verkligen super snygg! tack emma!

idag var det första dagen jag gick i skolan hela dagen. och för engångs skull så tyckte jag att jag var kul och spännande att gå till skolan! det var länge sen jag tyckte det var kul i skolan, men idag var det kul. kanske för att jag och hilla skrattade oss igenom dagen! :) lite tråkigt var det kanske som att efter jag har varit sjuk så blir det lite arbeten som ligger och väntar på en. men jag är hemma imorgon och på fredag så kan jag plugga då!

efter skolan gick jag hem till hilla för att hon ville rensa sin garderob och jag fick lite kläder med mig hem! tack gullet! sen har jag träffat min älskade. och efter maten åkte vi till jenna för att fika! så nu har jag nya filmer, men usb-minnet är hos henne fortfarande! fast det slutade inte så bra, men krya på dig lillasyster!

nu ska jag kolla tv och sen prata lite med älskling i telefonen. sen blir det sova... själv. det känns inte så bra. men jag får stå ut! :)

godnatt på er alla. sov så gott!

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0