en hemsk vecka som aldrig vill ta slut!!

bloggen har verkligen legat på noll senaste veckan.. men det är för att jag har legat hemma med körtelfeber. jag har ont hela tiden och inget hjälper..

det som har hänt är väl att jag och älskling hade 8 månader i fredags.. pappa, jag&syster och bästavän/pojkvän skulle ha åkt till uppsala och badat men som att jag är sjuk så ställde vi in det! men ist gick vi på bio, "snabba cash". den var helt okej.. men jag hade så ont att jag till slut inte orkade koncentrera mig på filmen. men den var bra! jag och älskling var hos hilla på lördag kvällen.. läskig film, godis, läsk och pojkvänner! :) super mys!

sen på söndagen så blev det ett 4 timmars besök på akuten.. undersökning och fick dropp! kände mig lite bättre efter det. men hade fortfarande lika ont!

jag gör inget mer än att sova, kolla tv, försöker få i mig en liter vatten.. äter verktabletter för mkt.. men jag har inte ont då! nu ska jag vila och dricka!

halsen gör ont, magen, huvudet.. åhhhh jag är verkligen jätte hungrig, jag vill ha mat! det är det jag längtar tills när jag har blivit frisk!

vi hörs sen när jag orkar..

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0