du hör aldrig av dig.. och jag orkar inte springa efter dig länge.

funderingar, funderingar och funderingar.. jobbiga tankar är det som snurrar i mitt huvud. om verkligen allt. känner mig inte alls pigg. och inget hjälper. vara hemma själv gör saken bara värre.. skulle behöva sällsap.. menmen :/

varför just nu? varför just jag?

nu ska jag tänka för mig själv.. musiken och jag ska tänka och försöka komma fram till något vettigt svar!

hellst vill jag ha min älskling här, men han har match och jag får inte gå och kolla.. som att jag fortfarande är sjuk.

det blir ingen skolan imorgon..

vi hörs!

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-02-08 @ 16:17:56
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0