du är älskade & saknad jimmy!

fredag och det är lov!

igår kväll vid halv 8 kom min bästa kusin hit och hon stannar till söndag! super bra. så underbart att ha dig här. :)

skolan idag har gått bra, vi hade inga vanliga lektioner.. Hilla och jag satt och fixade inför våran lilla egna OS på skolan.. vi 9:or skulle ha egna grenar och det var lite att fixa. men det blev super bra! :)

efter skolan hämtade mamma mig och då åkte vi ner på stan! köpte garn så att jag kan sticka mina lovikka vantar, jag ska sticka ett par gråa så vi köpte garn till det och även ett gul garn. och så köpte jag hårfärg, så nu är jag ny färgade i håret.. det blev lite ljusare och mycket finare!

min syster fyller 14 år idag, så vi har firat henne med pizza, filmen " I taket lyser stjärnorna ", chips & dipp och läsk. en hel kväll med bara tjejer och mkt skratt!

nu är jag verkligen jätte trött ska snart gå och sova. behöver det, känner mig inte alls pigg.

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Milla

tokmysigt <3 dethär måste vi göra oftare!

2010-02-26 @ 22:29:28
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0