det blir inte alltid som man tänkt sig

just nu sitter jag och ska äta min semla jag fick av mamma, är hemma själv och jag tycker inte det är kul.. alla är borta. tråkigt!

igår ringde min doktor. det var öppen mottagning där man skulle ta blodprov och jag hoppas att det inte ska vara nåt fel. jag orkar inte det! men iaf mamma och jag åkte till sjukhuset och en tjej tog blodprov på mig och efter det så åkte vi till Friskis för att låsa mitt träning kort! mamma skjutsade mig till älskling sen och där spenderade jag hela kvällen. supermysigt.

idag var det skola, jag har gjort klar min NO och engelskan. är nöjd med det. fast det finns fortfarande en massa att göra.. och nu dra produktionen igår på riktigt också. det är så att alla nior på Mimer gör en teater på vårterminen. och nu är det min klass tur.. jag tänker inte riktigt avslöja vad vi ska göra än.. men alla roller är satta och jag har en roll men inte alls någon stor. och jag är ganska nöjd med den. så nu blir det mkt med det också. så imorgon måste jag nog stanna kvar efter skolan.. :/

jag har inte alls mkt mer att berätta. nu ska jag äta upp min semla och titta på tv!

vi hörs

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0