bromsa är ett täcken på svaghet

onsdag idag och mitten på skolan veckan, nu är det bara två dagar kvar innan helg. skönt :) skolan gick bra fast det var en lång dag, stannade efter skolan och jobbade med produktionen.. mycket att göra.. :/

jag har träffat min älskling som jag saknade mkt! och även nu. men jag får längta tills i morgon. :)

hade tänkt plugga nu men min data ville inte det, den fick inte damp. så jag får plugga mkt i morgon, men jag ska inte vara med på idrotten och då ska jag stanna i skolan och jobba.. fast jag vill vara med på idrotten.. fast jag får inte som att jag skulle kunna få ett slag i magen av det vi ska göra i morgon. och får jag ett slag som träffar mjälten kan jag dö.. eller iaf få en blödning.. :/ och det vill vi inte!

jag vill ha helg och sen vill jag ha lov! jag vill ha lov nu. jag behöver det!

vi hörs

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0