bra helg

igår var det en massa folk här på fika för att fira syster, mysigt! sen var små systrarna här och åt och på kvällen blev det film och mys.

idag är det söndag och min bästa kusin har åkt hem.. känns inte alls bra, för jag kommer sakna dig jätte mkt! vi har verkligen haft en underbar helg. det kommer bli tomt utan dig, det har varit skönt att ha dig här. du ska veta att du måste komma tillbaka sen!

idag blir det nog äta middag hos älskling och sen sova kvar hos han! och det ska bli super mysigt!

vi hörs senare

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

åh älskade barn, jag saknar dig. något helt otroligT! Jag ska komma tillbaka så fort som möjligt. Vi måste ju försöka ses innan påsk... jag älskar dig! <3

2010-02-28 @ 17:47:23
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0