baby goodbye

jag har verkligen inte alla gjort mycket sen jag satt här och skrev sist. har iaf duschat, ätit middag och spelat skip-bo med syster och Janina & jag förlora alla gånger... men jag vinner sen!

just nu är jag själv hemma, väntar på att älskling ska skicka ett sms om att han åker från sin mormor. men innan ska jag läsa i min bok, det var väldigt länge sen jag läste den & den är väldigt spännande just nu.

ikväll blir det Wallander och mysa, jag tror jag kommer slockna tidigt ikväll. för känner mig inte alls pigg, håller säkert på att bli sjuk igen. jag har somnat väldigt tidigt dom senaste dagarna och känner mig inte pigg i kroppen. trött, sliten, ont över allt, :( jag som inte har tid att bli sjuk igen.

nu ska jag sätta mig i sängen och läsa. hoppas på att få ett sms snart :)

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0