THERE´S A PLACE FOR US


jag har inte suttit vid datan på 3 dagar.. känns sjukt skönt! under dom här tre dagarna har jag hunnit med ett besök på sjukhuset, det gick bra! men tycker fortfarande att det inte är kul på något vis att gå dit! jag har degat i soffan framför en massa filmer. varit på julmiddag ute hos morfar på bildö! så otroligt mysigt! igår fikade jag i stort sett hela dagen! först på hörnan med en del av mina gamla klasskamrater! härligt att se att alla mår bra och så! sen mötte jag upp julia, snabb sväng på stan och fika på landkrabban i tre timmar! gud vad jag tycker om den tjejen! tittat på mer film med M.

idag har jag klippt faster och fikat med farmor, syster och faster! ännu mer fika! ;) så ikväll blir det ett hårt afro pass med emma! och imorgon är det nyårsafton! och jag har inget planerat! skönt.
vi hörs senare! pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0