I ALL WANT FOR CHRISTMAS IS YOU


i söndags var det första advent och idag är det den 1 december. sjukt fort tiden går, känns nyss som att jag började gymnasiet och allt. men lite skönt är det med jul, det är så otroligt vackert ute. när snön ligger på marken och kylan biter en i näsan.

skolan rullade på bra och provet gick bra. saknade jullan som var hemma idag! ♥ jag har bäddat rent i sängen, damsugit mitt rum och tagit en varm och härlig dusch nu innan jag ska kolla tv och dricka te.. känner bara hur min förkylning kommer mer och mer för varje timme som går. men imorgon måste jag till skolan, har nämligen 2 praktiska prov i frisör. samt att jag och emmy ska till hud och få en ansiktsbehandling. lyxigt! love

Kommentarer
Postat av: Julia

Saknade dig med älskade <3

2010-12-01 @ 21:37:38
URL: http://enlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0