DU GÖR MIG LEVANDE


skolan igår var slapp och skön. när jag kom hem blev det en sväng på stan med emma och sen vid halv 7 gick vi till kyrkan för att gå på en gudstjänst.. och idag blev jag tydligen ledig, engelskan och idrotten blev inställd och jag hade inga omprov! skönt! dagen har gått segt som attan men skönt att vara ledig. dock blir det skolan imorgon, kände att vi skulle gå på avslutningen! kommer hem vid 1 imorgon och då blir det gymmet!

det är inte långt kvar till julafton nu! 3 dagar kvar, helt otroligt! jag har bara en julklapp kvar, och den blir det att fixa imorgon! ska tvinga ner syster på stan också! :)
mamma ska ner till affären nu så vi kan fortsätta baka julgodis och sen kommer D, en snabb sväng! mysigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0