det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skojar bara". Lite kunskap bakom "jag vet inte". Lite känslor bakom "jag bryr mig inte" och lite smärta bakom "det är lugnt"


jag vet inte vad jag ska skriva idag. vill bara gråta! det är en tung dag. 1 år och 3 månader.

heldag i salongen, vilket är underbart. vi har haft 2 praktiska prov idag, klippning och fön. jag klantade till det med klippningen men löste det med min frisör lärares hjälp. fast fön gick mycket bättre! när vi slutade, traskade jag och emmy till hud för att få varsin ansiktsbehandling. smärta men ändå egen tid med sig själv. jag låg där och tänkte på allt.. det kändes så skönt. färgade ögonfransar samt bryn också!
nu blir det ny bakat chocolate chip cookies. pussar

Kommentarer
Postat av: juliα

Absolut baby! :) hur trevligt som helst!! <333333

2010-12-04 @ 12:19:44
URL: http://enlias.blogg.se/
Postat av: madde

Fin blogg! Gillar verkligen bilden i detta inlägg.så sant...

2011-07-28 @ 20:20:28
URL: http://thinkingoutloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0