BLACK JESUS


mina ögonstenar + sara som aldrig vill vara med på bild. gud vad jag älskar er! ♥
jag orkade inte blogga igår, men det gick kanon bra att klippa! snygga blev dom! syster och jag bestämde oss för att åka till täby när jag var klar och då blev det införskaffning av julklappar!

idag är det måndag igen och inte alls långt kvar till jullovet som jag önskar hade kommit lite tidigare.. behöver det kan jag säga! mycket nu innan lovet och jag känner bara hur min ångset och paniken lägger sig på axlarna. men jag har tur som har mina underbara tjejer som alltid får mig att skratta tills magen gör ont!
fick sluta tidigare idag pga att engelska läraren är sjuk så imorgon börjar jag vid 10, vilket är underbart! puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Hjärtat <3

2010-12-13 @ 20:24:15
URL: http://enlias.blogg.se/
Postat av: Milla

love you.

vill vara en del av ditt liv igen. Saknar dig. Saknar det

2010-12-14 @ 15:50:08
URL: http://mlla-1991.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0