LOOOOOOVEEEEE

spenderade den sista helgen på vätö tillsammans med min bästavän. vi har skrattat, busat, ramlat och skrapat upp mina knän. ätit supergod mat, lagad av pappa! vi gick på elmstanatta. jag har legat vaken nästan en hel natt, åkt moppe, och det vi mest gjorde var att mysa i varandras sällskap! jag älskar det och dig min absolut bästavän.




faster marie, farbror thomas och pappa!

jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men dom dagar jag var hos pappa har vart både fantastiska och jobbigt. på det sättet att allt jag ser eller tar i har jag ett minne med dig, och jag kan inte slita tårarna från mig. dom bara bränner innanför ögonlocken! jimmy vi saknar dig!

men vi har åkt ring efter pappas båt, jag ramla i! samt en massa träningsverk efter det. jag har tränat, själv och med syster pojkvän. vi har träffat en stor del av släkten, underbart! mysig grill buffé på knappkarlssons med faster och hennes kille, farbror och kusin! det har regnat och vi legat inne och kollat tv utan att skämmas! haha. vi har fiskat, 4 abborrar. jag och syster pojkvän har spelat chicago så det skriker om det!  jag har verkligen njutit av att vara borta ett tag, men just när jag började slappna av kände jag hur jag saknade allt här hemma, mest mamma.


pussar!


Kommentarer
Postat av: Hanna Lindkvist

Vilka härliga blider Cajsa ni ser ut att ha haft det kanon mysigt!Kram Hanna I Hallstavk

2010-08-03 @ 15:47:35
Postat av: cajsa

tack, ja det har varit bra. tog över 700 bilder.. haha. :) är allt bra med dig? kram

2010-08-04 @ 16:11:43
URL: http://cajsasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0