FOLKRACING


B-final

A-final

VINNARE

gud vilken underbar eftermiddag vi hade i tisdags, släkten var samlad. vi skrattade! vi började med att köra folkracing, jag ville också. och storebror Jonas vann, bäst! jag var lycklig en stund där. innan allt hann ikapp, då jag kände hur klumpen i halsen blev större och större för varje gång jag svalde. och hur magen höll på att vända sig ut och in av all saknad. vi avslutade det hela med middag på Pirén.
jag vet att du är nöjd över det vi gjorde för dig Jimmy, jag vet hur du såg ner på oss och skrattade åt din mamma när hon körde om farmor/mormor och hur hon sladdade. och hur glad du var att det var storebror Jonas som vann och vilket leende du hade på läpparna när Thomas var som nervösas. vi gjorde det här för dig min kära kusin. alla skratt och allt små pratade var för dig. 

även om alla saknade dig så vart det en lyckad eftermiddag. tack alla för det!

pussar till er
  

Kommentarer
Postat av: jenna

vilka mysiga bilder... <3

2010-08-20 @ 15:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0