JAG HAR MITT HJÄRTA UTANFÖR KROPPEN. EMMA VIKTORIA LJUNGLÖF

jag verkligen älskar att umgås med emma och karin samt min mamma&syster. har gjort det hela kvällen, vilket har lett till många skratt och härligt pratstunder.

helt ärligt: emma om du läser detta så menar jag verkligen varenda ord.
du är den jag alltid velat ha som bästavän.
du är den som alltid finns där, spelar ingen roll hur mycket det stormar ute.
du står där. vilket inte många skulle göra. men du är en av dom.
du är den som alltid får mig att skratta tills magen gör ont och tårarna rinner.
du är den som alltid kommer med dina gulliga "jag tycker om dig!"
du ska veta att jag älskar dig med hela mitt hjärta!
min anda halva. luften i mina lungor. min högra hand.
du är det absolut bästa jag vet!
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
så mycket att jag bara vill skrika så hela världen hör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0