HEJ HUVUDVÄRK


jag börjar med att säga hur trött jag är, hela min kropp skriker efter att få sova. jag har nog inte fattat hur mycket jag kommer pendla och hur tidigt jag måste gå upp varje morgon, imorgon ringer kl vid 20 över 5.. usch! men jag är så nöjd över skolan, trivs. fast det är läskigt att vara minst. imorgon är vår enda långa dag, slutar 15:50. åker kanske hem med M.

btw, jag saknar min träningsglädje. jag vill orka träna. och jag måste komma igång nu igen. måste få energi och ork till allt. det är en tung månad som kommer här framöver. ser inte alls fram emot det. vill helst bara spola igenom den.
hoppas att emma ringer snart, ska träffa henne ikväll efter att hon träffat A, :)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0