EVERYDAY


ligger i sängen med datan på magen. det är en seg dag idag med en liten dos av ångest och panik. skolan börjar snart och jag är super nervös. jag börjar den 23 augusti. vilket är skönt, en vecka till av sommarlovet. men samtidigt ska det bli så läskigt att börja skolan med allt nytt. jag har aldrig innan tvekat på mitt beslut att börja i Åkersberg, behöva pendla. det gör jag inte idag heller men nu inser jag vilket steg jag kommer att ta. jag har blivit en stor och stark tjej nu, som klara det mesta själv. men en sak är jag väldigt glad över och det är att jag är inte ensam tjej från norrätlje som ska gå i min skola och samma program.

nu ska jag fundera lite mer och kolla någon film. vi hörs senare!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0