DIFFERENT


bilden är tagen då du fortfarande var i livet, men idag är det 11 månader sen. jag har inget vettigt att skriva, allt har varit upp & ner idag. har bara velat gråta, men som vanligt så kan jag inte. känns som att det är slut på tårar. fast jag känner hur det bränner innanför ögonlocken.

jag vill tro att du har det bra där uppe och att du tittar ner på mig. men allt är fortfarande så overkligt. jag har inte fattat ännu. låten som spelade under en tid precis när jag fick beskedet spelas i mina hörlurar. jag lyssnar med en motvilja, med ont i magen och en klump i halsen. svårt att andas. jag kan inte lyssna, jag hör inte vad som sägs. jag kan den utan och innan till.
nu på kinden är det tårar som rinner ner. för jag älskar dig.

"jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0