WHATAYA WANT FROM ME

sitter för tillfället hemma själv. inte alls kul. men livet lever ändå. försöker att inte tänka. men lyckas bara ibland. helst skulle jag vilja finna den ro så att jag kan lägga mig i sängen med en bra bok. men den känslan finns inte i mig. jag saknar min älskling lite för mycket. hoppas verkligen han kommer och hämtar mig snart. men jag får vänta till dess.

jag lyckades inte duscha bort min ångest. det är lika mycket nu, kanske lite mindre. fast den sitter kvar i varenda muskel. i hela mig. och det känns verkligen inte bra. så ikväll blir det att ta en Atarax och sova. hoppas verkligen att min ångest kan lägga sig. att leva med ångest vissa dagar kan ta ner en till botten från att ha varit och snuddat på dom rosa molnen, som bara jag når då jag känner mig glad eller uppskattar det jag gör! men just nu gör jag inte det. jag vill helst inte sitta vid datan. jag vet inte vad jag vill!? men inte sitta vid data. känner bara hur det gör ont i ögonen och huvudet. fast tiden går så fort när jag sitter här. och när tiden går så fort hinner inte mina känslor eller tankar med i tiden. och det kan göra det något lättare.

ska inte prata på om min ångest mer. vi hörs imorgon!

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Milla

sv; haha ja. det vore något :) <3

2010-04-16 @ 22:59:12
URL: http://mlla-1991.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0