JAG ÄR EN VAMPYR

jag har tänkt mycket på varför mitt humör alltid ska gå upp lika fort som det går ner? varför jag har så svårt att hantera min humörs bana? men bergochdalbana? för det är verkligen så att ena stunden går det upp och jag känner lycka och sen två sekunder senare känner jag hur lite jag är värd att känna lycka. varför kan jag inte bara ta vara på den lilla lycka jag får?

jag har bestämt mig, jag ska börja ta vara på den lilla lycka jag får! spelar ingen roll om hur mycket eller hur läng den lyckan vara! jag ska ta vara på den!

tänkt, tänker, och tänkt, tänker ännu ner nu. det är alltid lika svårt att trassla ut trasslet jag nyss gjorde på mina tankar. det är alltid lätt att trassla till det, men inte trassla ut det.

jag kämpar för mitt liv varje dag, & jag kämpar för ditt varje dag!


puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig

2010-04-08 @ 23:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0