ROLLING DICE

valborg idag och jag och några klasskamrater har härligt planer inför kvällen. det kommer bli mysigt! först ska jag ner på stan och äta med mamma och en kompis. får sen skjus till en killkompis där vi ska vara innan vi dra oss vidare. sen ikväll/natt kommer min älskling till mig och sover.

måste bara påminna er om att jag fyller år imorogn! jag blir hela 16 år!

jag och älskling var ner på stan och beställde en ny telefon till mig! min mobil har fått damp och vill inte funka lika bra som innan, vissa knappar har totalt slutat fungera. men min pappa ska få betala en ny till mig! bara för att han köpte en ny till min syster för inte så länge sen.. :)
men det blir en rosa HTC!! :) vet bara inte när den kommer.. hoppas på inte för lång tid till det!

vi hörs!

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0