JAG ÄR SJUK,

blääää, jag har blivit sjuk. inte alls kul. jag har ont i hela kroppen, mår lilla. :( 
kunde inte somna igår kväll, tog mig 2 timmar att somna, och sen har jag inte alls sovit bra, sovit en timme och sen varit vaken i stund.. och sen kanske somnat om. det är inte alls kul, jag är trött och har ont överallt. det gör ont att hela tiden ligga ner. jag har legat i älskling sägn i 2 dagar.. jag orkar inget annat!

idag orkade jag ta mig en dusch och sitter nu framför datan. ikväll blir det bara vara hemma och ta det lugnt. sover själv också, har inte sovit själv på en vecka tror jag.

nej nu ska jag läsa lite tidning. vi hörs sen när jag orkar!

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0