I MISS YOU

glad påsk alla!

igår var det påsk firande med släkten på mammas sida, vi var inte så många som vi brukar vara men det var mysigt ändå. vi åkte här ifrån vid 11 och när vi kom till blidö fikade vi en massa gott och sen blev det den årligt promenaden ner till ångbåts bryggan. vid 4 åt vi en väldigt god mat. vi var hemma igen vid 7 halv 8. då fick jag skjus till min älskade och sen sov jag där. :)

mamma, syster & jag bestämde oss igår för att åka och shoppa. så dom kom och hämtade mig vid 11 och sen åkte vi till kista galleria. den blev en massa shopping och en hel dag med mamma och syster! jag visar bilder i morgon på vad jag har köpt idag. :)

nu eller snart ska jag cykla hem till älskling och sover där inatt!

vi hörs i morgon!

puss / cajsa



Kommentarer
Postat av: Milla

det var supersupermysigt att träffa er igen! <3

2010-04-03 @ 19:00:59
URL: http://mlla-1991.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0