HEY, SOUL SISTER


en blid från i somras! 

jag hade verkligen inte tid att blogg igår när jag kom hem efter ansiktsbehandlingen! men det gjorde ont,ont,ont. men det är verkligen värt alla smärta, för man blir så fin efteråt!! igår så åkte jag och älskling bil, eller vi gjorde en massa ärende! jag har lämnat ett CV på Coop och nu hoppas vi bara på att jag kan få sommarjobb någonstans iaf! känner att jag behöver det! sen sov jag hos älskling!

just nu försöker jag finna ro för att börja plugga lite med hemkunskapen, men jag finner inte ro eller orken. jag vill inte plugg idag! jag ska tvinga mamma att hjälpa mig någon dag i helgen eller nästa vecka!
idag fick jag vara med på idrotten för första gången sen jag hade körtelfeber! och jag blev helt slut efteråt, fast vi inte gjorde något som var så ansträngande. men min kondition är på botten, men nu ska jag verkligen jobba upp den! vi har också haft nationellt prov i engelska, uppsatsen. och det kändes som det gick bra! vet inte riktigt, men jag hoppas det gick bra.. ikväll ska jag på hockey, det är Sverige mot Canada! här i lilla Norrtälje!

vi hörs lite senare, eller imorgon!

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: fannybunny

Hoppas det blir en spännande match med mycket bråk.. (a) Haha!



Svar: Men det gick säkert bra, hon vet ju att det är mycket press också :) Jo jag vet! Men blir typ bara sjukare och sjukare :/

2010-04-15 @ 17:35:59
URL: http://hejkatt.webblogg.se/
Postat av: Milla

åh vad mysigt med hockey sådär :) att dem kan hitta på så bra saker i lilla norrtälje (; det vore ju kul om dem kunde göra något sådant i flen också ibland...<3

2010-04-15 @ 21:29:41
URL: http://mlla-1991.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0