HAPPINESS

nu har jag städat klart mitt badrum och mitt rum & så har jag duschat.

det luktar vanilj i mitt rum, måste säga att jag älskar IKEAs doftljus! det känns så fräscht.
jag blir så glad att all snö bara försvinner mer och mer. det börjar kännas som vår nu igen. gatorna blir torra, fram med cykeln, på med skinnjackan och tygskorna. man kan äntligen ställa ner vinterskor och jackor i källaren och ta fram alla sommar/vår skor och jackor. det är något som kan göra mig riktigt glad!

just nu skulle jag vilja ta på mig min nya skinnjacka och nya tygskor och gå på en härlig promenad i vår solen med någon jag älskar. hoppas faktiskt min älskling har pluggat klart snart, för då tvingar jag med han på promenad.

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0