good night!

kom hem precis från hockey, Sverige vann såklart med 5 - 1!! en underbar match. med krossad plexiglas. flygande puckar. snygga killar! hihi :) det är mysigt att älskling och jag fick göra något själva.

just nu sitter jag vid mammas data och har väldigt ont i ryggen! ska snart gå och sova. har sovit dåligt några nättre nu i veckan. behöver sova känner jag.
i morgon kl 10 över 8 har jag nationella i matte. är inte så nervös, men kommer nog bli det!

godnatt alla! sov så gott.

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Nja. Alltså inte så mycket i flen eller malmköping. Men det händer väl grejer i eskilstuna och nyköping :) <3

2010-04-15 @ 22:20:37
Postat av: Anonym

2010-04-15 @ 22:21:05
Postat av: Milla

sv; Nja. Alltså inte så mycket i flen eller malmköping. Men det händer väl grejer i eskilstuna och nyköping :) <3



2010-04-15 @ 22:21:21
URL: http://mlla-1991.blogspot.com
Postat av: fannybunny

Svar: Haha! låter spännande, är lite avundsjuk ;)

Men saken är den att jag blir bara sämre och sämre. har sovit från middagen tills nu, ska lägga mig igen och hoppas det försvinner! Jag vet, jag vill verkligen inte missa det :/

2010-04-15 @ 22:36:48
URL: http://hejkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0