GIVE IT TO ME

promenaden tog mig och älskling till minneslunden. det var 7 månader sen i fredag, men just då hade jag inte ork att åka dit och tända ett ljus för dig jimmy. men idag tog jag mig orken. det är alltid lika jobbigt men ändå skönt. efter vi tänt ljus för dig jimmy, gick vi till Skoman och sen vidare till doken, älskling skulle äta middag. och jag fick en glass :) när jag kom hem så sa mamma att hon hade köpt en ny bli, och det bjöds på Thai mat.

just nu är älskling på träning och jag sitter framför den här burken och för driver tiden. efter 10 kommer älskling och sen cyklar vi hem till älskling och sover där.

imorgon blir det ställ klockan tidigt.. ska med min faster till Astridlingrens sjukhus för att träffa jimmys läkare och kurator. jag tror att det är de vi ska göra, jag är inte säker.

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0