FEELING GOOD


vart väckt vid halv 9 för att älskling skulle köra hem mig och för att han skulle ut till golfbanan, städdag där! just nu känns det som att jag har varit vaken för länge. eller att klockan är för lite. tiden har gått så sakta.

men idag har mamma, syster och jag umgåtts. vi har kastat våra gamla tv apparater. köpt en ny fin röd cykel till mig. druckit milkshake på donken. varit på en massa affär. köpt mjukis byxor till syster och solbrillor till mig.

vill bara säga att jag fyller år om en vecka! gud vad tiden har gått fort. känns som att det var nyss jag fick min moppe. fast det är det inte, för det var ett år sen. men gud vad tiden bara rinner iväg och jag hinner inte ikapp!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0