BLACK OR WHITE

jag förstår inte hur mycket en viss person kan göra mig så irriterad.

mitt trejde inlägg idag, underbart! älskling har pluggat körkort hela dagen, och har klarat kurs A, B och C, just nu håller han på med kurs F. han är så duktig!! :)
vi har också hunnit med att ta en fika på Hörnan. vi gick hand i hand ner och bara njöt av varandra! något vi kanske behöver :)
snart eller kanske nu kommer mammas kompis ronny + familj och vi ska äta tacos tillsammans. super mysigt!
jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, kolla film och bara mysa tror jag.

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

jag älskar att du uppdaterar så ofta :) åh vad jag saknar er och åh vad jag vill åka till er.. ♥

2010-04-05 @ 18:59:56
URL: http://mlla-1991.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0