BEHÖVDE SKRIVA AV MIG,

jag har inte ens vågat tänka på det. och så råkade jag göra det nyss när jag var in på din Facebook! jag vet egentligen inte varför jag gick in där. men så blev det och jag läste det alla hade skrivit och det tog hårt i hjärtat. det var som att en kniv högg i hjärtat, och jag kände bara hur mina ögon blev fyllda av tårar, men som vanligt vågade jag inte släppa ut dom.det gjorde så ont att veta att alla saknar dig! det som gjorde mest ont att läsa var det din bror hade skrivit! det tar verkligen emot att läsa dom orden han skrev.
ibland vågar jag inte tänka och det är då jag gör det, som idag. det är då jag tänker och saknar dig som mest av allt. även om jag varje dag påminns om dig så rinner det av mig som vattnet i duschen. det är något jag tycker är läskigt! det gör så ont varje gäng jag påminns men ändå "rinner" det bara av mig. varför tar jag inte åt mig av att jag påminns av dig? jag vet ju hur mycket jag saknar dig. och jag vet hur mycket jag vill ha dig tillbaka! än idag så frågar jag mig själv när du kommer hem? och om du har tid att träffa mig någon dag! ibland på kvällarna vill jag skriva ett "godnatt" sms bara för att. och sen kommer jag på mig själv att det går inte. att du inte kommer hem någon dag. och att du inte har tid att träffa mig. det är då det gör ont och jag känner hur det svider i mina tårfyllda ögon. men ändå vågar jag inte släppa ut dom. jag är så rädd.

men du, just du jimmy sundström kommer alltid att vara saknad av mig. och du kommer alltid att finnas i mina tankar. men det gör så ont att tänka på att du inte finns mer.

Jag saknar dig jimmy! ♥

puss / cajsa    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0