A MESSAGE

söndag idag vilket betyder sova länge och mest ligga i sängen hela dagen! och det är precis vad jag har gjort, jag vaknade pigg vid halv 11 och det kändes skönt att vakna och känns sig pigg! jag är fortfarande lite snuvig men inte alls lika trött och sliten. men även om jag vaknade pigg så vaknade jag med en massa ångest tankar och ville helst krypa ner under täcket igen och bara gömma mig för verkligheten. jag gjorde det en stund men sen vill min underbara älskling ha frukost, så det var bara att gå upp.

har ätit underbar middag, kyckling fajitas! det var supergott. idag har jag bara verkligen umgåtts med min älskling, bara mys med pussar och kramar!

just nu är han på träning men kommer någon gång efter tio! och jag saknar han redan.. men som tur är så sover han hos mig.
imorgon börjar skolan också, jag börjar vid åtta och går till fyra. med bara produktion hela dagen och det tar verkligen på krafterna. men det är också väldigt kul ibland!

snart ska jag kolla Wallander, med mamma tror jag!

puss / cajsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0