100 MILES AND RUNNIN´

mitt femte och jag tror det blir det sista för dig. :)

jag känner mig inte alls nöjd med mitt "korta" hår. det känns för kort, fast det egentligen inte är så mycket kortare. för det som han klippte bort var bara slitna strån. nu känns håret mycket tjockare och nyare. men det känns ändå inte bra! jag hoppas bara att det växer fort och inte blir lika slitet. jag ska försöka hålla ordning på det. ha hårinpackning ofta, (minst en gång i veckan) och inte platta och locka så mycket. bara låta det själv torka och ta hand om sig själv. :)

nu hoppas vi bara att det växer grymt fort! :)

imorgon blir det nog ingen bloggning alls, eller kanske ett inlägg på kvällen då jag har kommit hem! men ha en underbar kväll och dag imorgon!

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Hillewie

jag tror de blev bra ;)

2010-04-10 @ 23:55:43
URL: http://hillasegna.blogg.se/
Postat av: cajsa

ja, men du är grymt snygg i din nya frisyr! :)

2010-04-11 @ 20:31:32
URL: http://cajsasundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, men du är grymt snygg i din nya frisyr! :)

2010-04-11 @ 20:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0