tiden går för fort..

jag vet att jag inte har bloggat så mkt under helgen..
jag kan iaf säga att jag har haft en helg med både mkt skratt och många tårar.
i fredags träffade jag robin. (L)
lördagen var seg men ändå underbar,
den började med att jag följde med mamma och hennes kompis ronny ut i skogen.
vi skulle fixa nåt med hans jakt marker, men mamma och jag gick en sväng och hittade svamp..


och sen på kvällen kom robin till mig.
jag tror att kl var 9 när vi fick skjus upp till lv3 av mamma,
det var en helt fantastisk minnesstund för min älskade kusin jimmy..
det vår mkt tårar och allt var super fint.
tack till dom som fixade det!! (L)

sen söndag och jag vaknade super tidigt, jag tror vid halv 9.. och jag kunde inte somna om..
jag kommer inte ihåg vad jag gjode på dagen, :)
måndag så var det skola igen..
tiden går för fort..
en skön skoldag, slutade vid 1.
hem och hämta pengar sen ner på stan för att köpa present till pappa som fyllde år :)
grattis pappa! (L)
vi fikade och myste tsm med pappa..
sen på kvällen hem till jenna och äta middag, för att hon också fyllde år :)
grattis jenna! (L)
tisdag:
hade vi frilufsdag med skolan på ip.
friidrott hela dagen, det var jätteroligt, :)
sen på kvällen träffade jag robin :)

det vart ett långt inlägg.. men det var min helg och början på veckan :)

en bild från i somras
puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej! Om du vill så får du jätte gärna skriva på jimpas blogg. Det är jag som har startat den, skriv isf på min msn så skriver jag in texten på bloggen. [email protected] eller adda mig på facebook sophie peterson :)

2009-09-13 @ 03:59:30
URL: http://petersonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0