jag älskar dig bror,

jag saknar dig bror,

men en sak:
måste man dö i canser för att folk ska böjra bry sig?

jag vet att det ända du ville var att bli helt frisk.
men att du inte orkade mer allt blev för mkt.
och det ända jag vill är att du har det bra där uppe.
jag vet att du inte ville att man skulle komma och hälsa på dig,
men det var det ända jag ville var att komma och hälsa på dig
och visa att jag fanns där vid din sida
men helt ärligt så var jag för feg för att ta steget och komma till dig
jag vet att det jag gjorde var fel,
men jag visste inte hur jag skulle visa att jag älskar dig och att du betyder grymt mkt för mig
jag kommer aldrig att glömma dig
allt vi har gjort tillsammans
jag skulle kunna skriva en bok av alla minnen.
jag fåller en tår för att allt gör så ont!


jag älskar dig hjärtat, och jag hoppas du vet det,
 
du kommer alltid att vara min bror,
även om är min kusin!

jag fäller en tår för all saknad, du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta!

jimmy sundström du kommer alltid finnas i mitt hjäta.

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0