jag tänker på dig!

hejhej bloggen :)
först vill jag bara säga att förlåt för dålig bloggning.
men jag har haft fullt upp,
onsdag:
skolan rullade på bra och vi hade test i svenska landskap det kändes som att det gick bra.
efter skolan var jag bara hemma och på kvällen gick jag till min faster..
jag vill inte berätta vad jag gjorde där..
det är privat!
men min onsdag var blandade känsor, jag kan säga att jag grät floder och skrattade grymt mkt.
torsdag:
med skolan skulle vi till ett "hemligt" ställe.
det var kanske inte så hemligt, för nästan alla visste vart vi skulle.
till marholmen skulle vi och ha tema-uppstart.
jag kan säga att trosdagen var inte alls en bra dag,
tjej-tjafs, tårar och sova hemma..
tack till janina och min syster, för att ni alltid stöttar mig! (L)
fredag:
mamma skjusade ut mig, janina & syster till marholmen där resten av skolan va,
dagen har rullat på bra.
vi kom hem vdi 1 och då slutade vi :)
när jag kom hem tog jag på mig tränings kläderna och gick ut och sprang :)
sen har jag duschat och ätit middag och nu sitter jag här.
men snart ska jag ner till norrköp och sen hoppas jag att älskling kommer (L)


det vart mkt text, tyvärr har jag inte så mkt bilder från dagarna, men ni får en annan blid :)

bilden från när bästavän och jag var på donken :)

puss / cajsa

jag vill bara säga att jag saknar dig och tänker varje sekund på dig jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0