robin <3 cajsa

sover hos älskling inatt, det ska bli super mysigt! (L)
jag hoppas han kommer till norrtälje snart, han har varit i sthlm:)

idag har jag varit ner på stan med mamma och vi hittade en super söt present till bästis, och så köpte vi super söta trosor för bara 19kr från lindex :D

sen har jag bara mysigt med min bästis, vi snackade en massa, hade som vanligt en hel del att prata om:) (L)

nej nu ska jag kolla tv och sen packa lite innan älskling kommer och hämtar mig :)

vi hörs imorgon när jag kommer hem!

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

svar: Han tackar så mycket. Jag tror absolut att han har haft en bra dag :)

Vi saknar er! Dags för er att komma och hälsa på oss nuuuuuu <3

2009-09-27 @ 02:35:40
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0