musik och sova

jag tror jag ska sova en stund, känner att jag behöver det :)

ska lägga mig i min säng med musik och försöka inte tänka!

dagen idag har vairt lite konsig, skolfoto.. jag hoppas att grupp-bilden blev bra och att spex-fotot också blev bra, tråkigt är att vi ska ta enskilda om ungefär 2 veckor..

syster och jag tog syskonfoto dig, bara för att det är sista gången vi kan ta syskon foto tillsamman, när vi går på samma skola :)

bilder från idag kommer senare ikväll. :)

nej nu ska jag gå och värma min vetekudde och försöka sova en liten stund.

ikväll ska jag syster och janina ät ute för mamma är inte hemma, bort på nåt med jobbet :)

men skriver mer senare ikväll.

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0