(L)

sitter och lyssnar på spotify. :)

idag är det söndag och helgen är snart slut, tråkigt.

igår gick jag och la mig ganska tidigt, iaf vid elva. men var super trött..
och idag vaknade jag vid halv 10, åt frukost tsm med mamma, syster och janina.
som nästan bor hemma hos mig. eller hon är iaf här mer än hemms hos sig själv.. :D
sen har jag varit ute och sprungit och tagit en låg dusch, super skönt :)

just nu har jag besluts ångest..
jag måste iväg till elgiganten och hämta min kamera,
men vet inte om jag orkar..
moppen har nästan ingen bensin, orkar inte tanka
och syster har cykeln..

jag saknar min älskling! (L)
jag hoppas jag får träffa han ikväll!



nej nu har jag bestämt mig, jag går till elgiganten..

vi hörs kanske ikväll, :)

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0