jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö!

idag är det 3 hela veckor sedan, och det känns som en evighet, jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. jag väntar fortfarande på att du ska komma hem från sjukhuset! när kommer du hem? jag behöver dig nu. kom tillbaka. jimmy du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, vad som än händer!! lova mig att du har det bra där du är nu. jag vill inte fatta att du var 18 år och skulle behöve drabbas av blodcancer och dö av det!? kan någon svara på min fråga? varför just min kusin jimmy? det skulle ha varit jag eller någon annan!
JIMMY SUNDSTRÖM VILA I FRID! (L)

jag vet inte vart jag ska ta vägen, men jag vet att jag tänker leva för dig!

jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö!
jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö!

puss / en rädd och osäker cajsa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0