fredag = helg

det är fredag idag och jag har varit hemma från skola.
jag är inte sjuk. men orkade bara inte gå till skolan, allt är bara jobbigt just nu! :(

men igår var det torsdag och skolan var kul. idrotten var rolig, jag är en av dom få som tycker idrotten är kul i klassen :)
sen efter skolan var jag ner till mammas jobb för att hämta en sak.
syster och jag skulle ta Gardasil sprutan..
och som vanligt på sjukhus fick vi vänta 20 minuter mer. vi hade tid 15.45 och gick fick gå in 16.05..
men det gick bra, fast det gör ont när man får sprutan.. efter gör det som mest ont..
jag träffade också älskling (L)

fredag = helg :D
nu ska jag ner till mammas jobb och hjälpa mamma och henne jobbarkompis med deras nya Mac datorer..
får se hur det går, som att jag har en PC :D
sen vid 3 ska jag, mamma och syster till baken.. :)
pengar :D
sen ska jag mysa med min pojkvän hela kvällen :)
jag hoppas på någon bra film och godis! (L)

 
"en bild säger mer än tusen ord"
bilden säger lite hur jag mår.. osäker och rädd.

nej nu ska jag fixa mig lite snabbt och sen ta mig ner till mammas jobb.
vi hörs kanske ikväll.

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0