du är det finaste jag vet

om ungefär en kvart ska vi åka ner till kyrkan.. jag är hur nervös som hellst...

inatt har jag inte sovit så mkt, kunde inte somna om när jag vaknade.. det var verkligen supersvårt att sova.. låg och vred och vände mig hela tiden.. men som tur är så hade jag älskling vid min sida. som höll min hand så att jag somnade om..

jag tror att det här är den värsta dagen i mitt liv. men jag vet inte vad jag sak säga.. jag saknar dig jimmy så att det gör ont. tänker på dig hela tiden.

igår när jag låg i soffan och kollade idol, kom jag på att du inte skulle vara med på fikat efter begravningen.. jag trodde att vi skulle på någon annans begravning och att du skulle sitta brevid mig på bänken i kyrkan. och hålla min hand när det vart jobbigt! men så kom jag på att det var din begravning som jag skulle gå på.. jag vet inte, men allt känns så overkligt! jag fattar fortfarande inte att det är sant. fast att det har gått 4 veckor sedan du dog och det är begravning idag. men jag saknar dig så att det gör ont! jag vill bara att du ska komma tillbaka!!

JIMMY SUNDSTRÖM, DU KOMMER ALLTID ATT VARA DEN FINASTE OCH BÄSTA SOM FINNS!! (L)



jag älskar dig!!

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: F

<3

:(

2009-10-01 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0