jag måste kissa nu :)

ligger i sängen med spotify och älskling, just nu lyssnar vi på älsklings favorit låt :)

har varit på antep och ätit med mamma, syster, pojkvän och systers bästis, super mysigt. tack för maten mamma! (L)

ikväll ska jag mamma och älskling kolla idol och sen kanske kändisdjungeln, jag är super trött så jag tror vi kommer gå och sova tidigt. kunde verkligen inte sova inatt.. vaknade vi 5 och sen kunde jag inte somna om...

jag måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän! just nu ligger han bredvid mig och säger hur fina saker som hellest, jag älskar dig med hela mitt hjärta, robin max beausang! :)
(L)

jag har inte så mkt att berätta, men imorgon måste jag ner på stan för att köpa present till min underbara bästis som vi ska fira lite senare på dagen, :D
och sen på kvällen ska jag sova hos älskling!


en bild från sommaren -09 :)

snart börjar idol, ska fixa med godig och chips och dipp! ;D

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0