20 september

kvällen igår var helt underbar, först barnvakt åt supersöta willbur och bill :)

det gick hur bra som hellst, och lite pengar tjänade jag ihop :)

fick skjus till jenna, :)

vi bestämde oss för att kolla 'män som hatar kvinnor'. jag säger bara att filmen var bra men också lite obehaglig. den är värd att se!

till frukost fick vi mitt favorit bröd, nybakat med blåbär och hallon i :) det är verkligen supergott!

vi kollade också på filmen 'i taket lyser stjärnorna'. den filme är bara så bra, men den går inte att se utan att man gråter, allt i filmen blir så verkligen. när en i min släkt precis gått bort i cancer.. :/

sen bestämde jag mig för att ta en promena hem, för jag skulle åka moppe ut till vätö. där pappa och farmor var :D

på vätö: åt vi lunch, åkte lite båt, fikade, och tankade min moppe. tack pappa (L)

just nu sitter jag och kollar på one tree hill, favorit serie. och snart måste jag skölja ut hårinpackningen :)

 jag hoppas min älsling kommer snart, jag har inte träffat han sen i torsdags, för länge sen! jag saknar honom! (L)

 


vi hörs imorgon,

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0